Asistent/a manager

EOSeuropa

04-02-2007 | EXPIRA LA 10-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Traduce acte, corespondenta, material documentar.
- Organizeaza banca cu datele personale ale partenerilor.
- Intocmeste corespondenta comerciala (de afaceri) cu partenerii externi.
- Intocmeste corespondenta comerciala (de afaceri) cu partenerii interni.
- Selecteaza, difuzeaza si claseaza documentatie.
- Organizeaza sedintele desfasurate in firma (formularistica, arhivarea proceselor-verbale)
- Ofera tuturor solicitantilor informatii despre firma si produsele/serviciile comercializate (cu avizul managerului)
- Concepe tipurile de rapoarte zilnice pentru conducerea firmei.
- Se documenteaza pe teme cerute de conducerea firmei, folosind diverse surse de informatii.


CERINTE

- experienta intr-un post similar;
- capacitate de a intocmi rapoarte, planuri, de a organiza, coordona si controla o activitate sub presiune;
- cunostinte operare PC (procesare text, calcul tabelar, grafica, baza de date);
- cunoasterea limbii italiene la nivel inalt (engleza avantaj);
- personalitate deschisa si prietenoasa; sociabila, extroverta;
- rezistenta la stress;
- capacitate de adaptare la conditiile sociale si la sarcini de lucru schimbatoare;
- simtul umorului;
- automotivare;
- maturitate si buna adaptabilitate sociala.


BENEFICII OFERITE

- Retributie motivanta.
- Bonusuri.


DESCRIEREA FIRMEI

EOSeuropa este o firma cu capital mixt italiano-roman, acreditata ISO 9001:2001, specializata in domeniul consultantei organizationale, ce include si domeniul resurselor umane. Firma activeaza atat in Romania cat si in Italia, oferind consultanta organizationala pentru un spectru larg de companii, recrutari si training de personal pentru pozitii de middle-, respectiv top-management si pentru forta de munca cu un inalt grad de specializare.

Sediul central al EOSeuropa se afla in Roma, cu filiale in Cuneo, in Italia, si Timisoara, in Romania. In curand va fi deschisa o filiala si in Bucuresti