Job expirat
Promoveaza produsele si serviciile firmei;
- Stabileste impreuna cu managementul firmei politica comerciala si de vanzari pentru regiunea alocata;
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului propriu de clienti
- stabileste si participa la intalnirile de prezentare si ofertare de echipamente, face analiza tehnica a cererilor de oferta, intocmeste oferte personalizate.
- Verifica respectarea contractelor, sumele facturate, incasarea mijloacelor de plata pentru fiecare client in parte.
- Minim 2 ani de experienta in vanzarea de utilaje si echipamente din domeniul constructiilor;
- Initiativa , atentie concentrata, echilibru emotional, capacitate rapida de decizie;
- Atitudine pozitiva, energica, responsabila, orientata spre rezultate
- Capacitate foarte buna de comunicare, negociere si relationare cu clientii
- Spirit organizatoric, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
- Cunostinte foarte bune de limba engleza (tehnica);
- Cunostintele de limba germana reprezinta un avantaj;
- Cunostinte foarte bune operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet);
Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994. Puteti aplica direct la oricare dintre ofertele nostre si prin transmiterea CV-ului Dvs. la adresa office@freemarkonsult.com. Nr. operator date cu caracter personal: 6065