Job expirat
- Interacționarea în mod curent cu clienții și furnizorii prin intermediul telefonului și e-mailului;
- Efectuarea inregistrarilor contabile;
- Inţelegerea modului de utilizare a software-ului standard: porgram gestiune interna CIEL și programe informatice în funcție de reglementările legale;
- Cunoașterea mecanismelor financiar-contabile ale întreprinderii;
-Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene și procese;
- Gandire clară, raționament logic, capacitate de analiză și capacitate de sinteză;
- Abilitate în utilizarea unor pârghii economice (prețuri, adaos, taxe, dobânzi);
- Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;
- Rapiditate în acțiune, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- cunistinte operare PC: WORD, EXCEL, POWERPOMIT la nivel inalt;
Fondată în 1997, Centro Accessories - compania în jurul căreia s-a dezvoltat grupul Centro, a devenit în scurt timp unul dintre liderii consacrați pe piața accesoriilor pentru industria modei din România și Europa de Est.
În prezent Centro Accessories este unul dintre liderii din acest domeniu, deservind un portofoliu de peste 1300 de clienți, mulți reprezentând branduri importante din industrie.