Angajam Asistent Manager

Print Consult

02-08-2016 | EXPIRA LA 04-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitati de administrare pentru o firma de echipamente si consumabile tipografice
- gestionarea documentelor privind clientii si furnizorii
- emiterea facturilor si vanzarea de produse
- gestionarea tuturor materialelor aprovizionate
- gestionarea tuturor activitatilor de administrare a firmei
- contactarea si preluarea apelurilor telefonice ale clientilor, intocmirea unor situatii privind clientii
- mentinerea legaturilor cu clientii si furnizorii companiei


CERINTE

• studii medii/superioare
• experienta de lucru cu documente de contabilitate primara, gestiune materiale, provizionare (avantaj)
• cunostinte de limba engleza scris/vorbit avansat –obligatoriu- (cunoasterea limbii maghiare constituie un avantaj)
• avantaj candidat cu experienta
• abilitati de comunicare si atitudine diplomatica
• capacitate foarte buna de organizare, de respectare a termenelor limita, rigurozitate
• persoana dinamica, activa, rezistenta la stress, constiincioasa si amabila
• capacitate de sinteza si analiza, de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
• operare calculator PC MS Office – WORD, EXCEL, navigare internet
• experienta in relatiile cu clientii
• experienta in SEAP (avantaj)


BENEFICII OFERITE

• conditii de lucru occidentale
• salariu fix atractiv, corespunzator unui program full time
• mediu de lucru profesional
• bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Importator si distribuitor de echipamente si consumabile tipografice, cu exclusivitate pentru marci de top din domeniu. Produsele promovate de Print Consult poarta marca CE, fiind certificate conform ultimelor norme de calitate si securitate ale Consiliului Europei