Angajam Asistent Manager

Family Dental Clinic

11-01-2016 | EXPIRA LA 10-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat si receptie
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Asistarea echipei in rezolvarea problemelor tehnice semnalate
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- Incasare numerar si emitere facturi catre clienti
- Management-ul continuu al stocului de medicamente/consumabile necesare tuturor departamnetelor
- Alte activitati conforme cu fisa postului


CERINTE

- Cunostinte bune operare PC MS Office – WORD, EXCEL, navigare internet
- Limba engleza scris/vorbit reprezinta un avantaj
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- Capacitate de a respecta termene limita
- Atentie catre detalii
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- Cunostintele medicale (asistenta medicala) si de contabilitate primara, constituie un real avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru placut
- Plata salariilor la timp


DESCRIEREA FIRMEI

Family Dental Clinic se adreseaza celor care stiu că zambetul lor este la fel de important ca si cel al persoanelor dragi. Pentru calitatea tratamentelor si confortul pacientilor, ne-am dezvoltat tehnici si modalitati de lucru adaptabile de la mic la mare. Atat adultii, cat si copiii isi gasesc locul pe scaunul medicilor nostri, unde sunt tratati cu blandete, intelegere si rabdare. Echipa noastra te asteapta pentru a-ti impartasi viziunea Family Dental Clinic asupra relatiei medic-pacient, bazata pe blandete, intelegere si rabdare, dezvoltata prin grija si profesionalism si concretizata in tratamente personalizate pentru nevoile fiecarui pacient in parte.