Agent Call-Center limba italiana, spaniola, portugheza, rusa, poloneza

Quanta Resurse Umane

26-03-2012 | EXPIRA LA 28-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- oferirea de suport IT si consultanta tehnica prin telefon;
- preluarea si gestionarea comenzilor;
- identificarea si solutionarea problemelor, analiza erorilor;
- documentarea si prezentarea de solutii.


CERINTE

- Cunostiinte de limba italiana/spaniola/portugheza/rusa/poloneza la nivel avansat;
- Cunostiinte de limba engleza la nivel mediu;
- Cunostiinte bune de operare PC;
- Orientare catre client;
- Capacitatea de a solutiona probleme rapid si eficient;
- Capacitatea de a lucra sub presiune;
- Nivel ridicat de automotivare;
- Abilitati excelente de comunicare si de munca in echipa.

Persoanele interesate sunt rugate sa ne trimita un CV actualizat la adresa de e-mail: timisoara @quanta.com


DESCRIEREA FIRMEI

Quanta este un grup international activ in domeniul Resurselor Umane. Avand sediul central in Milano, Italia, Quanta este prezenta in Statele Unite, Elvetia, Polonia si Romania.
Quanta Resurse Umane SRL, firma romaneasca a grupului, ofera astazi o gama ampla de servicii, incluzand:

plasare de personal calificat si necalificat;
furnizare de munca temporara (staff leasing);
salarizare (payroll);
consultanta salariala (salary surveying);
administrarea contractelor personalului strain (expat management)