Administrator Pub Timisoara

CASABLANCA SERVICES

15-07-2011 | EXPIRA LA 14-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Casablanca Services, firma acreditata de MMSSF recruteaza candidati pentru postul de Administrator Pub Timisoara.

Responsabilitati:

- organizarea si gestionarea evenimentelor din PUB
- crearea unui plan de evenimente saptamanal, lunar, trimestrial
- negocierea contractelor cu artistii
- coordonarea si optimizarea personalului din subordine
- crearea si realizarea de strategii de promovare PUB
- responsabil cu cresterea si fidelizarea numarului de clienti
- realizarea targhetului financiar
- organizeaza si ia permanent masuri pentru asigurarea completa a bunului mers al activitatii
- organizeaza activitatea de prospectare a pietii
- elaboreaza si gestioneaza eficient bugetul de venituri si cheltuieli
- asigura o buna imagine a firmei pe piata


CERINTE

Cunostinte si deprinderi:

- de legislatie
- de limba engleza:scris, vorbit, citit
- de PR
- de marketing
- nivel de inteligenta mediu – superior (capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida)
- cunoastere in profunzime a pietei locale
- permis de conducere categoria B
- carismatic
- sa nu aiba probleme cu alcoolul

Aptitudini:

- bun negociator
- persoana analitica
- abilitati de planificare si organizare
- abilitati de conducere
- dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine


BENEFICII OFERITE

- salariu foarte atractiv
- comision din cifra de afaceri (individual si pe trepte)
- laptop
- telefon
- dupa 6 luni, masina

Tipul contractului:

- initial, contract pe perioada determinata (6 luni)
- dupa evaluare, se incheie un contract pe perioada nedeterminata


DESCRIEREA FIRMEI

Firma SC CASABLANCA SERVICES SRL Timisoara este o firma acreditata MMSSF (acreditare TM 201/2002) care ofera angajatorilor servicii complete de recrutare si plasare forta de munca in tara si strainatate.
Avem o baza de date solida, permanent actualizata cu CV-urile candidatilor. Dispunem de personal specializat in testarea si evaluarea psihologica a candidatilor.

Firma noastra este permanent la dispozitia dvs cu urmatoarele servicii:
- Recrutare si selectie de personal pentru acoperirea posturilor temporare sau permanente;
- Consultanta in resurse umane;
- Audit de resurse umane;
- Analiza si evaluarea structurii motivationale si a satisfactiei angajatilor;
- Servicii de consultanta in domeniul legislatiei muncii;
- Anchete de opinie;
- Solutii complete de training in domeniul management, marketing, comunicare, vanzari, managementul carierei, cursuri acreditate si recunoscute in 15 tari din Europa (EBC*L V European Business Competence License) in domeniul managementului afacerilor, comunicarii, leadership etc.
Calitatea, experienta si profesionalismul serviciilor pe care le oferim in domeniul resurselor umane ne recomanda.