Administrator Front Office/Sales&Service Specialist pe perioada determinata 1 an la Sucursala Timisoara

MKB ROMEXTERRA BANK S.A.

13-09-2008 | EXPIRA LA 19-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

MKB Romexterra Bank angajeaza Administrator Front Office/Sales&Service Specialist pe perioada determinata la Sucursala Timisoara.
• Prezentarea produselor bancii clientilor sau potentialilor clienti
• Identificarea nevoilor clientilor si recomandarea serviciilor si produselor adecvate
• Administrarea bazei de clienti
• Efectuarea operatiunilor de decontare in conturile clientilor


CERINTE

Cerintele postului:
• Studii superioare sau medii economice
• Cunostinte despre reglementarile BNR si a legislatiei ¿n domeniu
• Cunostinte operare PC
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
• Cunostinte privind operatiunile/tranzactiile bancare
• Abilitati de vanzare
• Abilitati excelente de comunicare
• Persoana analitica, responsabila, organizata, rezistenta la stres

Constituie avantaj:
• Experienta in activitatea financiar - bancara de minim 1 an
• Cursuri de tehnici de vanzare, tehnici de negociere, comunicare

Daca profilul dumneavoastra corespunde cerintelor descrise mai sus si doriti sa va alaturati echipei MKB Romexterra Bank, trimiteti CV-ul pana cel mai tarziu la data de 29.08.2008, insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: hr.recrutare@romexterra.ro, ionela.diceanu@romexterra.ro sau fax:021-3178218
Va rugam sa mentionati pozitia pentru care aplicati "Administrator FO/Sales&Service".
Nu vor fi luate in considerare CV-urile candidatilor care nu indeplinesc cerintele postului. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic.


DESCRIEREA FIRMEI

MKB Romexterra Bank S.A., held in proportion of 55.32% by MKB Bank, the third Hungarian bank, member of BayernLB from Germany.