Job expirat
Menținerea relațiilor de afaceri cu parteneri locali si internaționali;
Coordonare activități de marketing;
Organizarea structurilor și demersurilor organizatorice și administrative ale filialei;
Imbogatirea portofoliului de clienti si urmarirea contactelor;
Coordonare șoferi;
Deplasari in tara si in Germania;
Recrutare personal (gestionare și verificare CV-uri).
Minim 5 ani experiență în domeniul transportului international;
Cunoștiințe avansate de limba engleză și germană (scris/vorbit);
Cunoștiințe bune ale programelor MS Office și a navigării pe Internet;
Permis de conducere clasa B (clasa CE reprezintă un avantaj);
Voința de a lucra pe răspundere proprie și în echipă;
Abilități de organizare, comunicare și leadership;
Angajament ridicat;
Mod de lucru organizat.
Program de lucru: luni-vineri (9.00-17.30);
Salariu atractiv;
Domenii de activitate captivante si variate;
Flexibilitate in ceea ce priveste organizarea si prelucrarea sarcinilor cu raspundere proprie;
Sprijin printr-o echipa motivata.
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!