Operator Call Center

SC WORLD PROJECT SRL-D

08-04-2013 | EXPIRA LA 08-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Un operator trebuie sa initializeze si sa raspunda la apelurile TELEFONICE sau prin SMS clientilor care apeleaza la serviciile companiei.

EXLCUS VIDEO CHAT!

ATRIBUTII:

Identificarea solicitarilor clientilor, oferirea de raspunsuri profesioniste
Promovarea si vanzarea serviciilor companiei prin telefon
Pastrarea unui ton amabil si profesionist pe toata durata apelului
Folosirea corecta a aplicatiilor disponibile, astfel incat sa ofere informatii si sa inregistreze corect datele necesare
Contactarea potentialilor clienti si reprezentarea societatii in fata acestora
Indeplinirea planului de vanzari
Negocierea si incheierea contractelor, precum si urmarirea contractelor in derulare (respectarea termenelor si buna indeplinire a conditiilor contractuale)
Prospectarea pietei


CERINTE

Preferabil si cunostinte de limba engleza sau maghiara.
Se ofera un post foarte interesant, intr-un colectiv tanar pentru persoane pasionate de comunicare
Se cauta persoane foarte sociabile, fara inhibitii in comunicare


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bune
Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus
Carte de munca, analize medicale anual suportate de societate, etc.
Contactarea potentialilor clienti si reprezentarea societatii in fata acestora
Indeplinirea planului de vanzari
Urmarirea contractelor in derulare (respectarea termenelor si buna indeplinire a conditiilor contractuale)
Prospectarea pietei
Promovarea si prezentarea produselor societatii
Cunoasterea tehnicilor de vanzare prin telefon
Bune abilitati de comunicare si convingere
Abilitati de prezentare, ascultare, seriozitate, constiinciozitate;
Orientare spre client
Cunostinte de operare PC


DESCRIEREA FIRMEI

Pentru noi, clientii reprezinta cea mai valoroasa resursa. Din acest motiv ne straduim sa raspundem asteptarilor Dumneavoastra si sa creem noi standarde pentru servicii si calitate. Continuam sa inovam, sa ne imbunatatim serviciile, sa investim in resurse umane si tehnice performante, pentru a oferi Clientului suport calificat.

Principalele valori pe care le promovam sunt profesionalismul, seriozitatea, integritatea si respectul fata de nevoile clientilor, acordand o atentie deosebita proiectelor adaptate cerintelor clientului (Business Process Reengineering).

In cadrul tuturor proiectelor realizate, acoperim toate fazele procesului de realizare si implementare a aplicatiilor dezvoltate: oferirea de consultanta clientului, analiza de marketing, comerciala, tehnica, de management si financiara a proiectului, studiul de rentabilitate si impact asupra pietei, coordonarea, executarea si optimizarea aplicatiilor, precum si training-ul beneficiarului in vederea utilizarii aplicatiilor.