Director economic

TjobsRecruit

27-06-2012 | EXPIRA LA 27-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Locatie: birou, sediul firmei in Tg. Mures
Participa la elaborarea strategiei financiar contabile
Coordonare d.p.d.v. financiar/contabil a obiectivelor strategice stabilite impreuna cu conducerea companiei;
Comunicarea si tinerea legaturii cu autoritatile de audit, control si taxe
Este responsabil pentru pregatirea situatiilor financiare si rapoarte, bugete si prognoze, proiectiile fluxului de numerar:
Dezvolta si utilizeaza predictii si analize financiare pentru a furniza informatii specifice esentiale despre situatia economic-financiara a companiei;
Elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli si planul anual de investitii impreuna cu Directorul General;
Analizeaza si recomanda imbunatatiri ale sistemelor financiare, politicilor si procedurilor firmei, care sa contribuie la cresterea profitabilitatii;
Monitorizeaza planificarea cash-flow-ului pentru a asigura permanent fondurile necesare;
Asigura relatia cu bancile si alte institutii financiare, solicita bancii credite suplimentare; Aproba documentele privind obligatiile bancare;
Reprezinta compana in relatia cu organele de control ale statului in probleme de fiscalitate, evidenta contabila, gestiune financiara;
Reprezinta compania in relatiile cu clientii, furnizorii / subcontractorii si tertii, pentru probleme legate de activitatile economico –financiare;
Monitorizeaza departamentul de contabilitate;
Acorda asistenta juridica cu privire la activitatile specifice domeniului asigurarilor;
Intocmeste, aproba si/sau avizeaza actele procesuale necesare in litigiile in care societatea este parte;
Analizarea, perfectarea, redactarea si vizarea actelor juridice, contractelor, acordurilor si corespondetei juridice;
Urmareste actualizarile legislatiei si informarea departamentelor companiei in legatura cu acestea;
Asigura managementul echipei din subordine.


CERINTE

Studii: Facultate
Limba straina: Engleză: Avansat
Studii superioare in domeniul financiar – contabilitate si juridic;
Expert contabil;
Minim 5 ani intr-o pozitie similara/echivalenta in cadrul unei companii din industrie / productie;
Experienta in stabilirea si operationalizarea obiectivelor strategice economice la nivel de organizatie;
Cunoasterea foarte buna a legislatiei fiscale in vigoare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate factorilor decizionali din companie
Calitati si aptitudini manageriale
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Harnic, categoric, discret, de incredere;
Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
Limba engleza (nivel ridicat scris si vorbit); limba germana constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

Beneficii: Asigurare
Pachet salarial atractiv si motivant
Laptop, telefon mobil
Oportunitatea de a face parte dintr-o companie stabila si cu potential evident de dezvoltare pe termen lung.


DESCRIEREA FIRMEI

TjobsRecruit este divizia de leasing de personal si recrutare a Grupului Tjobs, cu prezenta la nivel international, furnizor de servicii de leasing de personal si solutii de recrutare.
Grupul Tjobs este un concept unic de recrutare, activ la nivel international, bazat pe un sistem integrat care asigura desfasurarea în timp real a procesului de recrutare.