Administrator imobile

M&CO HR Services

30-03-2016 | EXPIRA LA 29-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

M&Co HR Services recruteaza pentru partenerul sau, o companie multinationala din industria constructiilor: Administrator imobile.

Atributii:

- Intocmire liste de plata;
- Plati catre furnizori;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii;
- Asistenta financiara, calculul si intocmirea listelor de plata a intretinerii, calcul consumuri individuale;
- Somarea restantierilor ce depasesc termenul legal ;
- Administrare tehnica, citirea sau verificarea periodica a indexului contoarelor ;
- Urmăreşte comportarea în timp a construcţiei, şi sesizează conducerea societatii atunci când constată degradări ale acesteia;
- Inştiinţează conducerea şi ia măsurile necesare pentru efectuarea la timp şi de calitate a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;


CERINTE

Candidatul ideal:

- Studii medii (liceale);
- Rezistenţă la stres şi sarcini de lucru repetitive;
- Abilităţi de organizare, rezolvare a problemelor;
- Abilităţi de comunicare şi colaborare cu proprietarii şi furnizorii de servicii;
- Spirit de iniţiativă, orientare spre rezultat, flexibilitate, seriozitate, corectitudine, promptitudine;
- Indemanare si simt practic;


BENEFICII OFERITE

Beneficii

- Salar motivant;
- Masina de serviciu;
- Telefon mobil;
- Tichete de masă.


DESCRIEREA FIRMEI

M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o companie tânără formată dintr-o echipă de profesionaliști care se află în continuă dezvoltare. Aceasta își dedică toate mijloacele necesare pentru a asigura fiecărui client servicii de Resurse Umane la cele mai înalte standarde.

Scopul nostru este să oferim partenerilor noștri strategii, rezultate și idei inovatoare pentru problemele ce pot apărea în domeniul Resurselor Umane, expertiza noastră acoperind toate ariile acestui sector.