Administrator credite back office – Centrala Tg Mures

MKB ROMEXTERRA BANK S.A.

19-10-2008 | EXPIRA LA 25-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

MKB Romexterra Bank angajeaza Administrator credite back office la Centrala Tg Mures
• Asigurara inregistrarea in aplicatia bancii a datelor referitoare la contractele de credit, contractele de garantie, scrisorile de garantie precum si a modificarilor survenite asupra acestora pe parcursul valabilitatii lor.

• Asigura introducerea graficelor de rambursare a creditelor si autorizarea creditelor introduse in sistem.
• Asigura rambursarea creditelor si a dobanzilor aferente acestora in limita sumelor disponibile existente in conturile de disponibil ale clientilor.


CERINTE

Conditii de participare:
• Studii universitare (diploma de licenta)
• Minim 2 ani experienta in domeniul creditarii
• Cunostinte bune de legislatie bancara, contabilitate, analiza financiara si de afaceri
• buna cunoastere a limbii engleze
• Abilitati bune de operare PC
• Gandire analitica
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Abilitate de a lucra operativ
• Responsabilitate
• Spirit de echipa
• Flexibilitate
• Abilitati bune de comunicare


BENEFICII OFERITE

Daca profilul dumneavoastra corespunde cerintelor descrise mai sus si doriti sa va alaturati echipei MKB Romexterra Bank, trimiteti CV-ul insotit de scrisoare de intentie, pana cel mai tarziu la data de 20.10.2008.
Numai candidatii selectati pe baza CV-urilor vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

MKB Romexterra Bank S.A., held in proportion of 55.32% by MKB Bank, the third Hungarian bank, member of BayernLB from Germany.