CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Job Connect

08-11-2011 | EXPIRA LA 08-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul pentru care intermediem cele 40 de pozitii de Customer Service Representative isi desfasoara activitatea in domeniul BPO (Business Process Outsourcing) oferind servicii de Customer Service in domeniul IT. In anul 1984 in New York a fost fondata aceasta companie, de atunci extinzandu-si activitatea pe continentele America, Asia si Europa, iar in anul 2007 intrand pe piata romaneasca, ca in prezent sa aiba 3 centre: Bucuresti, Brasov si Sibiu.

Posturile de Customer Service Representative presupun a veni in sprijinul clientilor, prin oferirea de solutii si asistenta ce vizeaza rezolvarea problemelor pe care acestia le intampina. Persoanele cu care veti intra in contact sunt vorbitori nativi ai limbii germane, asadar cunostintele legate de aceasta limba sunt absolut necesare. In functie de disponibilitatea pe care o aveti, va puteti manifesta interesul fie pentru o pozitie full-time, fie pentru o pozitie part-time (4h/zi, 6h/zi).


CERINTE

- cunoastinte de limba germana la nivel avansat;
- cunostinte de operare PC (Hardware)
- bune abilitati de comunicare
- studii medii


DESCRIEREA FIRMEI

Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.

Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.

Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.