24-10-2008 | EXPIRA LA 30-10-2008
Job expirat
Recrutam pentru clientul nostru, una dintre cele mai prestigioase case de avocatura din Germania.
Sarcinile postului sunt:
- arhivare documente/corespondenta in dosare si pe server,
- tehnoredactare, formatare fisiere in format electronic, corecturi, copiere si scanare documente, editare texte dupa dictare,
- monitorizare permanenta a corespondentei in Microsoft Outlook,
- monitorizare/administrare agenda de lucru in Outlook, programare sedinte, discutii, intalniri cu clienti, delegatii, termene la autoritati publice, instante judecatoresti, notari etc.
- decontare cheltuieli, documente justificative,
- traduceri si verificari texte traduse romana-germana, germana-romana (cu titlu ocazional),
- deplasari la autoritati, institutii publice, notari in Sibiu, depunere/ridicare documente, plati taxe,
- preluare apeluri si legaturi telefonice,
- alte saricini administrative (coordonare aprovizionare birotica etc.)
- Limba germana nivel avansat - criteriu eliminatoriu;
- Experienta intr-un post de assistant manager- constituie avantaj;
- Cunostinte avansate operare calculator;
- Spirit organizatoric;
- Abilitati de comunicare;
- Oferta atractiva;
Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.
Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.
Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.