Office Manager

Step Up Professional HR Services

07-11-2013 | EXPIRA LA 07-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Responsabil de organizarea, coordonarea si suportul zilnic pentru activitatile desfasurate in cadrul punctului de lucru;
- Administreaza corespondenta punctului de lucru, indosarierea si arhivarea documentelor;
- Ofera suport persoanelor nou angajate, sau persoanelor care pleaca;
- Ofera suport biroului administrativ, dpdv legal, financiar, resurse umane
- Gestioneaza comunicarea cu, clientii si furnizorii;
- Elaboreaza diferite rapoarte, situatii, notificari;
- Rezolva diverse sarcini administrative necesare pentru desfasurarea zilnica a activitatii punctului de lucru;
- Activitati suport pentru echipa: redactare documente, transmitere e-mailuri, legatura intre departamente pentru buna desfasurare a proiectelor sau a activitatii.


CERINTE

• Absolvent studii medii/universitare;
• Bune abilitati de comunicare si relationare;
• atitudine proactiva, orientate catre obtinerea de rezultate
• excelenta capacitate de organizare si planificare Bune cunostinte de operare MS OFFICE;
• Persoana energica, active si pozitiva
• Limba engleza la nivel avansat, alte limbi straine constituie un avantaj;
• Permis auto categoria B.


BENEFICII OFERITE

• Echipa dinamica si orientata catre succes;
• Pachet salarial motivant
• Oportunitatea de dezvoltare profesionala si personala
• Mediu de lucru profesionist si onest


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.