Job expirat
•	Dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing online şi offline în vederea deschiderii de pieţe noi pe plan internaţional;
•	Dezvoltarea şi implementarea în companie a unei strategii de marketing puternice, axată pe brand awareness şi, în egală măsură, pe creşterea cifrelor generate din vânzări şi a cotei de piaţă;
•	Informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei;
•	Dezvoltarea echipei şi a know-how-ului de marketing în companie;
•	Gestionarea eficientă a bugetului de marketing în scopul implementarii celor mai eficiente strategii pe acest segment;
•	Coordonarea campaniilor de marketing;
•	Identificarea modului de structurare a pieţei: clienţi actuali, clienţi potenţiali;
•	Studii superioare (specializarea Marketing, Economie);
•	Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani;
•	Foarte bune abilitati de comunicare si formulare (scris, vorbit);
•	Abilitati de a lucra atat individual, cat si in echipa;
•	Cunoasterea platformelor si programelor specifice industriei (Facebook/Google Adwords, Google Analytics etc.);
•	Limba engleză nivel B1.
Clientul nostru este o companie de producţie românească care îşi dezvoltă activitatea la nivel internaţional