DIRECTOR COMERCIAL

SC Pangram SA

05-10-2012 | EXPIRA LA 04-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii, responsabilitati:

1. Colaboreaza impreuna cu Directorul General in vederea atingerii obiectivelor de afaceri ale societatii, in conformitate cu bugetul propus si aprobat;
2. Planifica, organizeaza, dirijeaza si controleaza intreagul department commercial in vederea indeplinirii obiectivelor;
3. Urmareste si asigura desfasurarea activitatii in departamentul de vanzari, pe baza instructiunilor, planurilor si strategiilor aprobate conform politicii si procedurilor companiei;
4. Gestioneaza activitatile de vanzari, in baza directivelor primite si a strategiilor aprobate, organizand si participand la intilniri specifice acestui domeniu dezvoltand relatii corecte cu clientii si furnizorii companiei, la toate nivelele;
5. Urmareste imbunatatirea performantei echipei de vanzari, incurajandu-le creativitatea, identificandu-le punctele forte si eventualele carente, oferindu-le competentele si cunostiintele dobandite de-a lungul experientei sale in acest domeniu;
6. Participa la negocierea contarctelor cu clientii, la negocierea conditiilor de vanzari, pentru a stabili politica promotionala si politica de preturi;
7. Planifica si elaboreaza impreuna cu Directorul General, Departamentul de Marketing, strategii, politici si planuri de vanzare, dezvoltare si lansare de noi produse;
8. Propune anual un buget de vanzari in baza politicii sale comerciale;
9. Analizeaza permanent piata, produsele competitive si concurenta in sine;
10. Recruteaza si instruieste permanent personalul din vanzari;
11. Planifica si asigura impreuna cu Directorul de Logistica bune conditii organizatorice in vederea desfasurarii unei activitati eficace si eficiente a sistemului de: depozitare, transport si distributie;
12. Planifica si urmareste impreuna cu Departamentul Financiar-Contabil, un sistem echilibrat de plati si incasari a contravalorii produselor comercializate;
13. Colaboreaza cu Directorul General si cu Departamentul de Marketing pentru a defini cu exactitate activitatea de marketing, strategiile de stabilire a preturilor, canale de distributie, gama de produse si servicii de comunicare/promovare, dobandind o cunoastere profunda a produselor companiei;


CERINTE

Cerinte obligatorii:

1. Experienta in negocierea contractelor comerciale cu clientii International Key Account (IKA), confirmata de rezultate relevante;
2. Cunoscator de cel putin o limba straina de circulatie internationala (preferabil: engleza sau italiana);
3. Disponibilitate la program prelungit si deplasari atat in tara cat si in strainatate;
4. Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);


BENEFICII OFERITE

1. Pachet salarial corelat cu performantele obtinute;
2. Masina de serviciu, telefon mobil, laptop;
3. Diurna si cazare pentru deplasari.


DESCRIEREA FIRMEI

Producatoarea pastelor fainoase Monte Banato. Societatea asigura si distributia acestora prin cele 16 depozite proprii deschise in diferite orase ale tarii.
Numar de angajati : 300.