
  
SPECIALIST ACHIZIȚII 
 
   Descriere / responsabilitati job:
 - colaborează cu departamentele interne și furnizorii pentru determinarea corectă a 
   specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
 -stabilește și dezvoltă relațiile cu furnizorii;
 - cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții;
 - întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor;
 - elaborează şi lansează comenzi către furnizori;
 - urmarește procesul de livrare și evaluează furnizorii;
 - măsoară și monitorizează evoluția stocului de produse;
 - urmărește modificarea prețurilor produselor din portofoliu raportată la calitatea acestora;
 - prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din 
   portofoliu și cei potențiali.
 
   Cerinte: 
 - studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
 - cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
 - excelente abilități de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
 - abilități de comunicare, capacitate de sinteză, rigurozitate, 
   orientare către client şi proces;
 - abilități de negociere.
 
    Oferta (Bonusuri):
 
 - mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
 - suport continuu pentru creșterea profesională;
 - contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
 - pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit.