Manager Logistica

leoHR

12-12-2017 | EXPIRA LA 11-01-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

· Coordoneaza si controleaza activitatea de logistica a companiei;
· Optimizeaza toate procesele logistice și ajuta la creșterea eficienței
· Responsabil cu asigurarea standardelor de calitate, dezvoltarea și punerea în aplicare a măsurilor pentru îmbunătățirea continuă a calității;
· Organizeaza si supravegheaza activitatea departamentului de transport;
· Asigura aprovizionarea la timp a clientului si rezolva reclamatiile de livrari defectuoase;

· Asigura suport pentru planificarea productiei in functie de comenzile primite de la clienti;
· Realizeaza intocmirea de rapoarte si analize, respectare KPI;
· Analizeaza situatiile de livrari, receptii, stocuri.


CERINTE

· Studii superioare
· Experienta relevanta in logistica, functie de conducere - minim 3 ani;
· Cunostiinte MS Office (Word, Excell, Powerpoint);
· Cunostinte de SAP;
· Cunoasterea limbii engleze, scris si vorbit nivel avansat. Franceza reprezinta un avantaj;
· Persoana dinamica, cu atitudine pozitiva, preocupata de ridicarea nivelului profesional individual;
· Persoana orientata catre performanta;
· Abilități de conducere: orientare spre indeplinirea obiectivelor și obtinerea rezultatelor.


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies