MANAGER ACHIZITII

SC DAMILA SRL

07-03-2012 | EXPIRA LA 09-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile postului:
- managementul furnizorilor de marfuri– incheierea contractelor (negocierea conditiilor contractuale);
- realizarea strategiei in relatia cu furnizorii;
- urmarirea termenelor contractelor incheiate cu frunizorii;
- prospectarea pietei prin identificarea de noi furnizori si identificarea de noi produse posibil de a fi comercializate;
- asigurarea (cautarea) in permanenta a back-up ului pentru furnizorii existenti;
- intocmirea bugetului pentru Achizitii;


CERINTE

Cerinte minime obligatorii:
- studii superioare;
- experienta relevanta min 2 ani in Achizitii
- abilitati de negociere;
- disponibilitate pentru deplasari frecvente;
- cunostinte Microsoft Office;
- capacitatea de a lua decizii in mod independent, rapid si eficient;
- capacitati superioare de analiza, sinteza si organizare;
- capacitatea de adaptare rapida la schimbari;
- limbi straine: engleza

Constituie avantaj:
- cunoasterea pietei de profil, cunostinte despre instalatii sanitare/ termice;
- exeprienta in achizitii materiale de constructii.


DESCRIEREA FIRMEI

COMERT CU MATERIALE PENTRU CONSTRUCTII SI INSTALATII