Job expirat
•Asigura service si efectueaza mentenanta echipamentelor hardware (echipamente printare si retele) ale clientilor la sediul acestora.
•Asigura interventiile IT-hardware la sediul clientilor.
•Administreaza garantile pentru produsele clientilor.
•Gestioneaza documentele specifice departamentului.
•Intocmeste facturi si urmareste contractele de asistenta tehnica – abonament service garantie si post garantie
•Programeaza reviziile lunare/trimestriale ale clientilor alocati.
•Absolvent studii medii / superioare/ scoala profesionala tehnica;
•Experienta profesionala de minim 1 an in domeniu pe un post similar (depanare echipamente printare si retele);
•Cunostinte operare PC (MS Office);
•Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
•Permis auto (B).
Sistec este o companie de resurse umane, proiectele desfasurate de noi cuprind actiuni de recrutare si selectie de personal, evaluare a performantelor, administrare dosare personal si salarizare, training.