Specialist suport tehnic ( Nivel 2)

Telekom Romania Communications S.A.

03-10-2016 | EXPIRA LA 02-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Desfăşoară activitatea de suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici, servicii fixe si mobile de Date, Voce si TV ai Companiei, aplicând cunoştinţele de specialitate pentru a răspunde solicitărilor acestora şi a le rezolva problemele în timp util. Dupa caz, promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

◦Îndeplineşte toate activităţile specifice din cadrul Departamentului Suport Tehnic:

◦oferă suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici de servicii de Date privind configurarea conexiunii de acces Internet, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, configurări pentru clientii CDMA/ GSM/ FMC fix si mobil, ADSL, VDSL, FTTX şi Dial-up, precum şi testare şi diagnosticare - suport de baza si avansat

◦oferă suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici de servicii de Voce privind configurarea serviciilor aditionale, precum şi testare şi diagnosticare - suport nivel 1 si nivel 1 avansat

◦oferă suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici de servicii de Televiziune privind configurarea receiver-ului, precum şi testare şi diagnosticare - suport de baza si avansat

◦asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor

◦primeşte, înregistrează şi rezolvă în limita competenţelor reclamaţiile clienţilor fizici şi juridici pentru servicii fixe sau mobile, sau le direcţionează către alte departamente, dupa caz, pentru soluţionare

◦oferă răspunsuri la problemele clienţilor fizici şi juridici sosite prin email sau platformele online, dupa caz, le direcţionează către alte structuri spre rezolvare şi urmăreşte soluţionarea acestora

◦serveşte ca legatură de comunicare între clienţii fizici, juridici şi personalul de vânzări pentru a asigura receptivitate maximă.

◦Operează în aplicaţiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;

◦Colaborează cu structurile tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică;

◦În situaţia în care traficul o impune, se va loga pe modulul stabilit ( Inbound/Outbound ), conform deciziei -superiorului direct;

◦In situatia in care traficul o impune, va prelua apeluri sau tichete din domeniul care va fi stabilit de catre superiorul direct;

◦Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;

◦Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul de telecomunicaţii şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţiei a datelor;

◦În cazuri de forţă majoră poate fi convocat la serviciu pentru preluarea traficului suplimentar de apeluri sau tichete (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil şi legislaţiei în vigoare)

◦În situaţia în care este de serviciu în afara orelor de program ale structurii superioare ierarhice, preia automat atribuţiile care asigură rezolvarea problemelor ce ar putea afecta obiectivele Companiei.

◦Cunoaşte şi respectă politica de calitate si obiectivele calităţii pentru Call Center.


CERINTE

Studii:
◦Studii medii (studii superioare in domeniul IT reprezinta un avantaj).

Experienţa în muncă:
◦Minim 6 luni de experienţă în aria relaţiilor cu clienţii;
◦Experienţă relevanta în operare şi administrare sisteme de operare Windows.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile companiei, cunoştinţe IP, retelistica;
◦Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu;
◦Cunoştinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu;
◦Capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
◦Bune abilităţi de comunicare si de ascultare;
◦Orientare catre client;
◦Orientare catre rezultate;
◦Bune abilitati de lucru in echipa;
◦Autocontrol, stabilitate emoţională, capacitate de adaptare si flexibilitate;
◦Cunoasterea unei limbi straine de circulaţie internaţională, de preferinţă engleză, constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.