Job expirat
o	Pastreaza legatura cu furnizorii din portofoliu 
o	Transmite cereri de oferte, negociaza preturi, termene de livrare si conditii de garantie si postgarantie in colaborare cu departamentul Service;
o	Identifica si propune noi furnizori in functie de nevoile companiei; 
o	Elaboreaza in termen ofertele tehnice, inclusiv documentele suport in colaborare cu departamentele EPM si CDA;
o	Ofera consultanta tehnica echipei de vanzari;
o	Centralizeaza necesarul de marfa in functie de ofertele acceptate de catre clienti si transmite comenzile catre furnizori;
o	Estimeaza volumetrie si organizeaza transportul intern si extern, pentru achizitiile de echipamente frigorifice/ shopfitting;
o	Informeaza departamentele interesate asupra termenelor de livrare; 
o	Transmite si inregistreaza in sistem ERP confirmarile de comanda externa si interna;
o	Intocmeste si completeaza la zi raportarile uzuale in cadrul companiei.
o	Persoana organizata si atenta la detalii, cu abilitati de negociere si focus pe dezvoltare profesionala;
o	Persoana responsabila si dornica de a invata lucruri noi;
o	Abordare pozitiva a sarcinilor de lucru;
o	Integritate, onestitate, responsabilitate; 
o	Capacitate de lucru orientata spre respectarea termenelor limita;
o	Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
o	Disponibilitate pentru program prelungit. ;
o	Cunostinte de limba engleza, scris si vorbit, minim nivel mediu;
o	Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) ;
o	Constitue avantaj experienta in achizitii sau ofertare
o	bonuri de masa
o	telefon de serviciu
o	laptop
o	mediu de lucru dinamic si profesionist;
o	posibilitate de dezvoltare profesionala, prin participari la traininguri si specializari si      
    prin oportunitatea de a fi implicat in proiecte variate
Vanzare, montaj si servisare echipamente profesionale HoReCa, frig comercial si industrial, shopfitting, rafturi comerciale si industriale, mobilier