OPERATOR CALL CENTER

OK SERVICE CORPORATION SRL

25-01-2013 | EXPIRA LA 24-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice si a corespondentei electronice primite de la client
- Identificarea, analizarea si rezolvarea problemelor clientilor utilizand calculatorul si aplicatia online, bazele de date si procedurile in vigoare
- Inregistrarea tuturor aspectelor importante ale conversatiei si/sau a datelor din email in aplicatia CRM
- Pregatirea rapoartelor regulate de lucru pentru activitatea proprie si a serviciului de Service Desk.


CERINTE

- studii universitare finalizate
- experienta minim 3 ani pe post similar
- cunostinte de limba engleza - nivel mediu .
- abilitati de lucru pe calculator - MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- abilitati excelente de comunicare
- abilitati de organizare si planificare a activitatilor
- abilitati de a învăţa informaţii noi în termen scurt
- seriozitate si atentie la detalii
- spirit de echipa si atitudine pozitiva


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in 1991, OK Service Corporation se afla de 15 ani in serviciul organizatiilor romanesti publice si private. Intreaga sa activitate a fost si este dedicata organizarii de programe de instruire si perfectionare de scurta durata - cursuri scurte si seminarii. A fost primul furnizor autohton privat al acestui tip de invatamant de perfectionare profesionala din Romania.
Astazi, OK Service Corporation este liderul pietei romanesti de instruire prin intermediul cursurilor de scurta durata. Acest atribut se datoreaza in primul rand principiilor care i-au guvernat toate actiunile in cei 15 ani de servicii aduse industriei romanesti de instruire, principii care, in esenta, pun clientul si nevoile acestuia inaintea tuturor prioritatilor.