Job expirat
•	Satisfacerea clientilor prin asigurarea unor lucrari rapide si de calitate ( termene, executie, facturare), in conformitate cu cerintele de intretinere si punere in functiune ale automobilelor clientilor;
•	Cresterea cotei de piata prin observarea comportamentului clientilor ( satisfactia), a caracteristicilor pietei ( cultura clientilor si a automobilelor) si a concurentei ( oferte);
•	Implementarea masurilor concrete pentru promovarea vanzarilor si controlul rezultatelor ( costuri/beneficii) in cadrul departamentului pentru atelier;
•	Mentinerea relatiilor de afaceri cu clientii atelierului si informarea constanta a directorului de service;
•	Conducerea, directionarea, informarea si motivarea angajatilor din subordine pentru atingerea obiectivelor stabilite, precum si evaluarea acestora ( rezultate obtinute, nevoia de angajare si instruire etc.);
•	Asigurarea unei organizari rationale in cadrul atelierului (spatiu, mediu de lucru optim, timp de realziare a sarcinilor personale si subordonati), a intretinerii si ordinii in cadrul atelierului;
•	Controlarea pregatirii pentru utilizare si a sigurantei tuturor instalatiilor de operare si a echipamentelor din atelier;
•	Contribuirea la stabilirea obiectivelor departamentului, cat si a celor generale ale companiei, evaluarea continua a rezultatelor si propunerea de sugestii.
Profil:
•	persoana implicata, responsabila;
•	buna capacitate practica de utilizare a instrumentelor electronice si a programelor de diagnoza;
                     capacitatea de a lua in mod independent decizii;
•	meticulozitate si atentie la detalii;
•	capacitate buna de rezolvare a problemelor;
•	flexibilitate si abilitatea de a coordona o echipa;
•	abilitatea si deprinderea de lucru in echipa, dar si individual;
•	abilitati bune de comunicare si relationare, precum si interesul si respectul pentru clienti (customer care);
•	dorinta si capacitatea de formare, dezvoltare si informare continua pentru a tine pasul cu progresul tehnologic;
•	detine permis de conducere Cat. B
Educatie:
•	Absolvent al specializarilor Electrotehnica/ Electromecanica/ Electronica, Automobile Rutiere
Experienta de lucru: 
•	Minim 3 ani 
•	Experienta in service mecanic,in special lucrul cu motorul;
•	Experienta de coordonare echipe;
Cunostinte PC
•	Bune cunostinte de MS Office (Word, Excel), Email, Internet
•	Programe de diagnoza
•	pachet salarial motivant
•	posibilitati de training si dezvoltare profesionala
Companie de consultanta in domeniul Resurselor Umane