Job expirat
Principalele sarcini si responsabilitati:
• Intermediaza legatura dintre companie si furnizori;
• Pe baza unui caiet de sarcini cu specificatiile produselor, transmite cereri de oferta catre furnizori prin e-mail, fax, telefon;
• Centralizeaza ofertele primite de la furnizori si transmite comanda catre furnizorul selectat;
• Traduce fisele tehnice si cererile de oferta din engleze-romana si viceversa;
• Colaborarea cu toate departamentele companiei ( secretariat, comercial, financiar-contabil) implicate in asigurarea si incheierea cu succes a contractelor;
• Clarifica probleme aparute in relatia cu furnizorii;
Profil
• persoana implicata, responsabila;
• abilitatea si deprinderea de lucru in echipa, dar si individual;
• excelente abilitati de comunicare si relationare;
• dorinta si capacitatea de formare, dezvoltare si informare continua;
• experienta reprezinta un avantaj;
• permis de conducere categoria B;
• disponibil pentru formare, deplasare la targuri, schimb de experienta
Educatie:
• Absolvent al specializarilor Management/Marketing, Profil Tehnic/Inginerie, Profil Economic, Stiinte Socio-Umane
Limbi straine:
• engleza nivel avansat;scris, vorbit, citit.
Cunostinte PC
• Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel), Email, Internet
• pachet salarial motivant pentru tinerii absolventi/persoane cu experienta minima
Firma de servicii integrate de resurse umane.
Clientul nostru este o companie ce are ca principal domeniu comercializarea de utilaje, instalatii, piese de schimb, materiale de constructii;