REGIONAL TRADE MARKETING MANAGER

Caroli Prod 2000 SRL

22-03-2012 | EXPIRA LA 21-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Supervizeaza activitatea Reprezentantilor Trade Marketing (raportare, motivare, training)
- Este responsabil de identificarea si analiza distribuitorilor din aria sa de activitate;
- Stabileste si comunica obiectivele saptamanale, lunare pentru echipa de TMR
- Planifica lunar, pentru echipa de TMR, rutele, materialele POSM, cheltuielile aferente astfel incat bugetul alocat sa fie gestionat cat mai eficient
- Se asigura ca programele / actiunile de trade marketing sunt implementate corespunzator si monitorizeaza rezultatele acestora;
- Informeaza Departamentul Trade Marketing despre rezultatele si/sau problemele identificate pe parcursul desfasurarii campaniilor promotionale la nivelul regiunii de care este responsabil.
- Centralizeaza la nivel de regiune si trimite saptamanal catre Departamentul Trade Marketing rapoarte cu privire la situatiile de out of stock, evolutia campaniilor promotionale, actiunile de monitorizare a concurentei, masuri de imbunatatire si propuneri de campanii promotionale specifice la nivel de regiune.
- Evalueaza in teren performanta TMR in conformitate cu indicatorii de performanta stabiliti, prin insotirea periodica a acestora pe zona;
- Furnizeaza departamentului Trade Marketing informatii cu privire la specificul procesului de vanzare din zona sa de activitate;
- Verifica rapoartele zilnice efectuate de catre Reprezentantii Trade Marketing si ia la timp masurile necesare;
- Monitorizeaza periodic prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea imaginii si cresterea volumului de vanzari al companiei;


CERINTE

- Studii superioare finalizate – preferabil in domeniul marketing
- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie de coordonare vanzari
- Experienta anterioara in implementare/coordonare actiuni trade marketing
- Cunostinte marketing/trade marketing
- Cunostinte despre modalitatile de lansare a unui nou produs pe piata
- Permis auto – categoria B
- Gandire strategica
- Managementul echipei
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
- Abilitati de planificare si organizare
- Orientare catre rezultat si eficienta
- Orientare catre clientul extern
- Abilitati de negociere
- Capacitate de monitorizare a pietei si de analiza a acesteia
- Disponibilitate la deplasare in afara localitatii de domiciliu


DESCRIEREA FIRMEI

Through quality, friends for life!
Caroli is one of the leaders in the field of production and distribution of meat-by-products and specialties on the Romanian market. It is a limited liability company, having its headquarters in Bucharest and 100% foreign social capital.
Our customer depends on quality of our products; our commitment to the highest standards in the foundation of our customer trust in Caroli Foods. Through taste, freshness and high quality of our products we gain more customers loyalty and trust leading us to became the preferred and biggest supplier of processed meat in SE Europe.