Programe de Internship/ Trainee

HRSolutio.ro

24-09-2012 | EXPIRA LA 24-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce este un Program de Internship/Trainee?
- O posibilitate pentru un Angajator sa identifice talente, sa probeze modul in care acestea corespund specificului organizatiei sale, sa cultive si sa modeleze talente dupa propriile valori organizationale, sa le promoveze in cadrul companiei.

- O posibilitate pentru Trainee sa aplice ceea ce a invatat in practica, sa gaseasca Mentori in organizatie, sa invete in mod practic o meserie, si sa castige experienta pe care orice Angajator i-o cere la interviu.

Programele de Internship Trainee pe care le organizam pentru clienii nostri, companii romanesti de top, sunt in urmatoarele sectoare de activitate:
- Juridic;
- Resurse Umane;
- Financiar-Contabil;
- Marketing& Vanzari;
- Relatii Publice;
- Relatii Internationale.


CERINTE

Criterii de admitere in program:
- cursuri de Master in curs sau finalizate, promotiile 2010-2012;
- rezultate academice bune;
- implicare in activitati extracurriculare;
- orientare catre cunoastere si autodezvoltare;
- cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu;
- notiuni medii de operare PC.


BENEFICII OFERITE

Acest program de Internship este remunerat! Mai mult, la sfarsitul Programului de Internship/Trainee, se face o evaluare a activitatii care se poate finaliza fie printr-o oferta de angajare fie printr- o Scrisoare de Recomandare.
Asteptam cv-urile dvs actualizate in care va rugam sa mentionati si mediile de absolvire a studiilor universitare (Bologna ciclul I si II), la adresa laura.ciuciuc@hrsolutio.ro. Vom selecta CV-urile dupa criteriile enumerate mai sus si vom contacta doar candidatii selectati, restul CV-urilor fiind pastrate in baza noastra de date pentru oportunitati ulterioare.


DESCRIEREA FIRMEI

HRSolutio este furnizor de servicii profesionale de resurse umane, de tipul: administrare de personal& payroll, recrutare si selectie personal, executive search, evaluarea performantelor angajatilor, consultanta HR.