Job expirat
Pentru clientul său, o cunoscută companie multinațională, leoHR recrutează:
Instructor formare elevi – Pitești
Responsabilități:
    Gestionează activitatea practica a elevilor ce fac parte dintr-un proiect școlar
    Responsabil pentru implementarea temelor practice, împreună cu elevii în atelierul-școală
    Asista elevii în efectuarea diverselor operațiuni practice/tehnice 
    Aplica teste de evaluare a cunoștințelor (practice și teoretice)
    Participa la întocmirea manualului de practica și armonizarea acestuia cu tematicile studiate la școală
    Gestionează prezența elevilor în perioada practicii în unitate
    Menține legătura cu școala pentru a stabili aspectele colaborării permanente
    Gestionează buna funcționare a echipamentelor și materialelor din atelierul–scoală
Profilul candidatului:
    Studii medii / Superioare cu profil tehnic;
    Experienta în activitatea de producție
    Cunostinte de utilizare PC (MS Office)
    Cunostinte foarte bune de limba engleză sau germană (cerință obligatorie)
    Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală
    Foarte bune abilități de comunicare și relaționare
    Gândire orientată spre rezolvarea de probleme
    Disponibilitate spre învățare
Bonuri de masa
Prime
leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.
leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.
leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.
EXCELLENCE … is what we DO !!!
Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies