Analist Servicii Clienti - Sucursala Pitesti

LIBRA INTERNET BANK SA

17-09-2014 | EXPIRA LA 17-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Dezvolta relatia cu clientii existenti, persoane juridice, promovand permanent noile produse ale bancii;
- Deruleaza toate activitatile necesare acordarii creditelor/produselor bancii, intocmind documentatiile necesare;
- Primeste contractele de credit/garantii/contractele colaterale etc;
- Informeaza clientii cu privire la scadentele ratelor de credit;
- Monitorizeaza permanent restantele active ale clientilor;
- Participa activ in activitatea de recuperare amiabila a restantelor clientilor si de colectare a situatiilor financiare ale debitorilor.


CERINTE

- Absolvent studii superioare, specializare economica;
- Experienta relevanta in domeniul business development/in institutie financiar-bancara, minim 1 an (corporate banking, retail banking, credite);
- Cunoasterea pietei si a mediului de afaceri din Pitesti.


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.


DESCRIEREA FIRMEI

Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar?

In Libra Internet Bank iţi oferim un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii.
Suntem o echipă tânără şi dinamică. Vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.


Te asteptam alaturi de echipa noastra!