Job expirat
Trenkwalder, companie de consultanta in domeniul resurselor umane, cauta manager call-center pentru clientul sau, companie cu peste 10 ani experineta in domeniu, in cautare de a deschide noi puncte de lucru.
Persoanele din alte orase sunt binevenita sa aplice la acest post.
Gestionarea filialei atat administrativ cat si operational
- Deschidere punct de lucru
- Recrutarea echipei de operatori call-center
- Motivarea si coordonarea echipei din subordine
- Raspunde de gestionarea resurselor umane si de instruirea angajatilor
- Realizarea rapoartelor de activitate
Experienta de minim 2 ani in call center (domeniu vanzari constituie un avantaj)
- Experienta pe un post de coordonare a unei echipe
- Cunostinte de limba italiana la nivel mediu spre avansat – avansat
- Abilitati foarte bune de organizare
- Abilitati de comunicare, relationare si people management
- Capacitatea de a lua decizii
Oferta
- Pachet salarial motivant
- Traininguri de specializare
- Posibilitatea de organizare prin intermediul stilului propriu de leadership
Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail c.nistor@trenkwalder.com cu titlul “Manager call-center”
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).