Economist_CONTABIL

HARVEST BIGSEM SRL

29-04-2016 | EXPIRA LA 01-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatii:
- Supravegherea zilnica a tranzactiilor financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile
- Verifica declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale
anuale
- Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar- contabile
- Supraveghea înregistrare si analiză corectă și adecvată a veniturilor și cheltuielilor
- Verifica inregistrarile in conturile contabile si pe centre de cost a cheltuielilor.
- Analiza pe centre de cost, situatii financiare .
- Colectarea si analizarea informațiilor financiare pentru a recomanda sau de a dezvolta
- Utilizare eficientă a resurselor și a procedurilor, oferă recomandări strategice și menține soluții la probleme de afaceri și financiare
- A asigura in conformitatea cu legile și reglementările relevante și integritatea datelor financiare
- Calculeaza salariile pentru angajatii companiei si asigura procesul de salarizare folosind un soft corespunzator SOFTPRO
- Urmarirea bugetelor de investitii;
- Realizeaza situatii financiare
- Mentine relatia cu administratia financiara.
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata)
- Intocmeste situatiile financiare anuale, precum si alte documente solicitate de catre directorul economic
- Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii;
- Verifica inregistrarile a deconturilor de cheltuieli lei/valuta
- Intocmeste ordine de plata si inregistreaza extrasele bancare lei/valuta
- Arhiveaza documente
- Ofera suport si consultanta subordonatilor in vederea optimizarii activitatii
- Reprezintă compania în fața autorităților fiscale și ANAF


CERINTE

Cerintele postului:
- experienta evidenta contabila minim 5 ani.
- cunostinte de utilizare al programului SOFTPRO.
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
- cunoastere a contabilitatii specific – comert cereale, agricultura si transport.
- studii superioare financiar- contabile
- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
- abilitati de organizare si planificare
- meticulozitate si acuratete
- spirit analitic, lucrul in echipa
- permis de conducere cat.B
- seriozitate


BENEFICII OFERITE

-veti lucra pentru o ferma moderna cu domeniu de activitate comert cereale, agricultura si transport ,
-sanse reale de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii de succes .
-pachet salarial atractiv
-program de lucru de Luni – Vineri / 8 ore de la ora 08:00 – 16:00
-mediu de lucru placut si dinamic.
- decontare transport


DESCRIEREA FIRMEI

O ferma moderna cu domeniu de activitate comert cereale, agricultura si transport.