OPERATOR CALL CENTER

OPEN PUBLIC SERVICES

29-01-2009 | EXPIRA LA 12-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea apelurilor telefonice primite din partea clien?ilor;
- înregistrarea comenzilor telefonice, preluarea de solicit?ri, sesiz?ri, cât ?i informarea cât mai eficient? a acestora;
- o continu? documentare despre produse ?i servicii;
- punct de lucru în Otopeni; FULL TIME.


CERINTE

- studii medii;
- rapiditate ?i abilitate în utilizarea calculatorului;
- abilit??i de comunicare: o dic?ie bun?, o fire vesel?, stapân? pe sine;
- orientare ?i respect pentru client;
- capacitate de a lucra în echipa;
- experien?? în rela?iile cu clien?ii reprezint? un avantaj.


BENEFICII OFERITE

• Formare profesional? permanent?;
• O supraveghere atent? ?i personalizat?;


DESCRIEREA FIRMEI

OPS, companie romano-elvetiana, este prima companie de Marketing Direct din Romania, ce ofera urmatoarele servicii: solutii integrate de marketing direct, fulfillment, call center, constituire si management baze de date, aplicatii software si hardware etc.