Coordonator Logistica

Confidential

11-09-2012 | EXPIRA LA 13-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este concern spaniol, important producator si distribuitor de panouri fotovoltaice utilizate in producerea energiei regenerabile.
Locatia postului: OTELU ROSU, JUD. CARAS-SEVERIN


Descrierea postului:
Planificarea, conducerea şi coordonarea activitatilor de aprovizionare, depozitare si distributie a materialelor si produselor in fabrica.
Coordonarea intrarilor/iesirilor de materiale, tuturor miscarilor de materiale, avand o imagine clara asupra stocului existent;
Colaborare eficienta cu departamentul productie in vederea respectarii si incadrarii in planul de productie.

Sarcini concrete:
Crearea de proceduri si politici eficiente privind furnizarea, distributia si transportul de materiale/produse finale, astfel incat sa se asigure functionalitatea fabricii;
Organizeaza si asigura aprovizionarea la timp cu bunuri materiale, respectand BVC-ul previzionat;
Planifica activitatea de aprovizionare, receptie, livrare si depozitare a materialelor, respectand procedurile privind evidenta scriptica legala;
Centralizeaza solicitarile de materiale sub forma de evidenta scriptica si stabileste planul de aprovizionare zilnic pentru echipele de productie (in functie de necesitati si prioritati);
Controleaza lunar modul in care este realizata evidenta operativa a gestiunii din cadrul departamentului;
Propune analize economic-financiare a caror scop este rentabilizarea departamentului logistica;
Verificarea materialelor receptionate astfel incat acestea sa corespunda standardelor de calitate;
Realizeaza previziuni privind volumul de materiale necesar;
Comunica eficient cu departamentul de productie in situatia in care apare un deficit de productie astfel incat sa se elimine timpii morti;


CERINTE

Cerinte candidat:
Studii superioare in domeniul ingineriei/logisticii/transportului;
Experienta in planficare si aprovizionare - minim 2 ani, preferabil intr-o companie productiva;
Cunostinte solide de operare in Windows Office si SAP;
Capacitate de a prioritiza sarcinile si de a rezolva sarcini multiple/complexe;
Capacitate de a organiza, planifica, coordona si previziona activitati zilnice pentru echipa de lucru;
Persoana structurata, foarte bine organizata;
Excelente abilitati de a lucra in echipa, determinism;
Orientare spre eficienta si rezultat;


BENEFICII OFERITE

Pachet de beneficii:
excelenta remuneratie financiara;
multiple posibilitati de dezvoltare personala;
mediu de lucru multinational ce pune accent pe valori profesionale precum competenta si profesionalism;
oferta concreta privind pachetul de beneficii se va discuta in cadrul interviului fata in fata;