CALL CENTER OPERATOR

SC FARES TRADING SRL

24-07-2021 | EXPIRA LA 01-08-2021

RESPONSABILITATI

---preluare, confirmare și facturare comenzi
---pregătire și trimitere colete către clienți.
---preluarea solicitarilor din partea clientilor prin intermediul liniei telefonice ;
---oferirea de asistenta si consiliere clientilor, informatii complete si corecte cu privire la produse;
---identificarea nevoilor clientilor, consilierea si vanzarea produselor ;
---introducerea comenzilor in magazinul online ;
--confirmarea comenzilor efectuate pe site in cazul unor probleme de adresa , produse etc.


CERINTE

--studii medii ,
--experienta anterioara in call center sau in magazin online reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Se oferă:
---pachet salarial motivant
---condiții de muncă într-un mediu de lucru ce se ridică la standarde europene.


DESCRIEREA FIRMEI

Povestea Fares începe de pe timpurile strămoşilor daci, care ştiau multe minuni despre plante, sănătate şi viaţă. A renăscut în 1929, la poalele Sarmizegetusei, în mâinile vizionarului farmacist Farago, care şi-a dedicat viaţa plantelor medicinale.
În prezent, lucrurile bune sunt create exact în acelaşi loc în care Andrei Farago a pornit în această călătorie, iar plantele sunt cultivate pe zeci de hectare întinse în afara Orăştiei, în aer proaspăt.
Calitatea produselor Fares este prioritatea fiecărui membru din echipa Fares. Ca orice lucru preţios, calitatea se obţine doar cu multă perseverenţă şi respectând principiile care ne-au adus încrederea clienţilor noştri.