Secretara

FAIST Mekatronic s.r.l.

24-09-2012 | EXPIRA LA 24-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul general al postului:



Asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţi (interni şi externi), precum şi între departamentele firmei.



Obiectivele Cheie ale Postului



1. Asigurarea comunicării între firmă şi clienţi (interni şi externi, precum şi între departamentele firmei)

2. Activităţi administrative

3. Inregistrare facturi de la furnizori.



Asigurarea comunicării între firmă şi clienţi (interni şi externi), precum şi între departamentele firmei
Asigură repartizarea informaţiilor dinspre management către toate departamentele firmei, precum şi în sens invers.
Asigură transmiterea informaţiilor primite din afara firmei, precum şi a celor către exteriorul firmei, persoanelor cărora li se adresează.
Urmăreşte în permanenţă dacă mesajele / corespondenţa au fost recepţionate / transmise şi au ajuns la destinaţie.
Tehnoredactează diferite materiale şi corespondenţa.
Sortează şi înregistrează corespondenţa primită în registrul de intrări-ieşiri (număr, data, denumirea firmei, telefon, conţinutul mesajului, alte informaţii considerate necesare).
Preia şi direcţionează apelurile telefonice, iar daca persoana solicitată este ocupată / lipseşte, preia eventualele mesaje şi le transmite ulterior sau direcţionează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema.
Activităţi administrative
Gestionează papetaria: verificare stoc, comenzi, completarea registrului de evidenţă-eliberare bunuri, recepţia mărfurilor în ceea ce priveşte papetăria.
Verifică facturile primite de la furnizori din punct de vedere al cantităţilor, preţului şi comenzii în baza căreia s-a emis acea factură.
Editează documente Office la cererea conducerii.
Face traduceri interne pentru documente neoficiale sau transmite spre tradus companiilor cu care societatea colaborează, anumite documente oficiale.
Face copii xerox pentru personalul administrativ.
Ţine la zi evidenţa interioarelor personalului şi o transmite de fiecare dată când apar modificări.
Face rezervări pentru bilete de avion, hotel; urmăreşte rezervările şi facturarea corectă a acestora, cere confirmări pentru emiterea biletelor de la persoanele competente.
Întocmeşte si organizeaza comenzile de transport de la şi spre aeroport, hotel, etc. ale vizitatorilor si colaboratorilor Faist.
Inregistrare facturi de la furnizori.
Potriveste toate facturile primite de la depozit cu comenzile primite de la achizitii si tine evidenta acestora
Verifica daca facturile sunt insotite de documentele aferente: comanda achizitie si toate documentele insotitoare de transport (CMR, aviz de insotire).
Verifica prezenta semnaturii de preluare din partea depozitului pe documentele insotitoare impreuna cu prezenta numarului de receptie.


CERINTE

SPECIFICATIILE POSTULUI:

Minim studii medii (liceale), constituie avantaj studii superioare.

Operare PC - nivel bun;

MS Office – nivel de bază;

Engleză – nivel bun – obligatoriu

Italiana – constituie avantaj.

Programul de lucru este in 2 schimburi:

Schimbul 1 orele 08:30 – 17:30;

Schimbul 2 orele 11:00 – 20:00.



Postul presupune mentinerea legaturii cu clienti, furnizori si alte persoane ce colaboreaza cu FAIST. Prin urmare una dintre cerintele postului este aspectul fizic placut. Va rugam sa trimiteti CV-ul cu poza Dvs. pe adresa de email resurseumane@faist-precision.com



Va asteptam cu drag alaturi de echipa noastra!


DESCRIEREA FIRMEI

FAIST este unul dintre cei mai mari furnizori independenti de componente de precizie din lume. Clientii sai sunt producatori importanti de infrastructura de retea mobila de radio si includ companii de top, cum ar fi Nokia, Powerwave, Filtronic, precum si producatori de automobile. www.faist.net