Manager Proiect - Oradea

S.C. ADECCO RESURSE UMANE SRL

21-01-2008 | EXPIRA LA 12-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura buna derulare a proiectului in ce priveste alegerea tehnologiei, costurilor, calitate, planificare, dupa nominalizarea sa pana la bun sfarsitul vietii produsului, trecand prin acceptarea esantioanelor initiale de catre cilent ;
- reprezinta intreprinderea ca interlocutor unic fata de client ;
- defineste marile proiecte ale proiectului in legatura cu clientul si serviciile interne ;
- reprezinta clientul in interior, impunand relizarea cererilor acceptate ale cilentului;
- elaboreaza concepte de definire impreuna cu reprezentantii compartimentului Conceptie si le face sa fie acceptate de toate structurile organizatorice vizate.
- elaboreza planingul initial plecand de la imperativele clientilor si de imperativele interne.
- difuzerea planning-ului nu va avea loc decat dupa angajamentul ansamblului membrilor echipei proiect.
- stapaneste modificarile planning-ului pentru respectarea imperativelor clientului ;
- defineste sarcinile fiecarui membru al echipei (calitate, studii, proces) si le transmite sefilor de structuri implicate, obtine aprobarea lor in calitate de client ;
- informeaza sistematic clientul de evolutia proiectului ;
- compune echipa optima ;
- piloteaza constituirea documentatiei proiectului ( tehnica, cost, termene)
- gestioneaza proiectul din punct de vedere tehnico-economic ;
- se asigura de pilotarea industrializarii ;
- lanseaza cifrarea pieselor prototip ;
- se asigura de pilotarea realizarii si expedierii pieselor prototip realizate de catre serviciul prototipuri ;

- dispune masuri operative pentru realizarea obiectivelor stabilite de conducerea societatii;
- reprezinta societatea in relatiile cu clientii, subcontractantii si organisme angajand societatea in raporturile cu acestea in limitele pentru care este investit de Directorul General sau Consiliul de Administratie;

- raspunde de indeplinirea obiectivelor specifice si atingerea tintelor dispuse de Administratie si Directorul Geneal;
- raspunde de organizarea si animarea reuniunilor de avansare a proiectelor ;
- raspunde de atingerea obiectivelor de calitate, cost si termene;
- raspunde de calitatea si corectitudinea tuturor lucrarilor efectuate;
- raspunde de pastrarea secretului de serviciu;
- raspunde de securitatea datelor, informatiilor, de protectia datelor arhivate impotriva distrugerilor accidentale si impotriva accesului neautorizat;
- raspunde de instruirea, cunoasterea, verificarea si respectarea tuturor normelor si reglementarilor legale si a celor specifice societatii ;
- raspunde de cunoasterea si respectarea normelor si reglementarilor legale si celor specifice societatii,
- raspunde administrativ, civil si penal, dupa caz, pentru prejudiciile rezultate in urma neadeplinirii sau indeplinirii cu lipsa de profesionalism ori cu rea credinta a atributiilor si responsabilitatilor de mai sus.


CERINTE

- nivel minim
- studii superioare tehnice in domeniul ingineriei mecanice sau auto;
- cunoasterea organizarii societatii.
- cunostinte de management si marketing;
- cunoasterea de limbi straine de preferinta franceza.
- avantaj
- cunostinte detailate privind domeniul cercetarii-proiectarii in constructia de masini ;
- utilizare PC,limbaje de programare adecvate.

- nivel minim
- 5 ani in functii tehnice de specialitate;
- spirit critic, initiativa, receptivitate la nou, capacitate de analiza si decizie, discernamant in rezolvarea problemelor si stabilirea prioritatilor, dorinta de perfectionare, disponibilitate la volum mare de lucru, atitudine corecta in reporturile cu pesonalul subordonat.
- avantaj
- stil autoritar, capacitate de argumentare, putere de convigere ;
- cunoasterea principalilor clienti, a cerintelor si metodelor aplicate de acestia in relatiile de colaborare ;
- initiativa, spirit critic, exigenta, capacitate foarte buna de comunicare, capacitate de argumentare si influentare, tenacitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate