DIRECTOR ECONOMIC

GALASSINI ROMANIA

13-07-2008 | EXPIRA LA 19-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-coordonarea si supervizare a departamentului financiar contabil
-planificarea si prognozarea evolutiei financiare a companiei
-elaborarea strategiei financiare si de afaceri
-asigurarea respectarii legislatiei financiare si fiscale
-organizeaza si exercita controlul financiar preventiv si de gestiune precum si asupra gospodaririi mijloacelor materiale si banesti ale unitatii
-asigura realizarea si depunerea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilor trimestriale si declaratiilor, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari


CERINTE

-studii superioare economice
-limba italiana - AVANTAJ
-aptitudini manageriale,
-excelente cunostinte contabile, financiare, economice precum si de legislatie economica
-minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara
-capacitate de analiza, sinteza, judecata rapida, capacitate de deductie logica
-abilitati de comunicare interpersonale si interrelationare
-persoana pragmatica in furnizarea de informatii
-rezistenta la sarcini repetative
-adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare
-echilibru emotional

-


BENEFICII OFERITE

PACHET SALARIAL ATRACTIV


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Galassini numara 600 de salariati, 4 sedii in Italia - in Vignola, in Motta di Livenza , in Verona si in Rubiera - si 3 sedii in strainatate - in Ungaria, Polonia si Romania - o flota comerciala impozanta, cu mai mult de 500 de capete tractoare - din care 300 sunt proprietatea Grupului - si 600 de semiremorci.

Tipologia flotei e diversificata: mijloace auto tip \'biga\' (pentru capacitati mari), mijloace auto destinate transportului de confectii pe umerase, frigorifice, rabatabile pentru transportul materiilor prime si cu prelata, asigurand astfel propriilor clienti un serviciu eficient si constant chiar si in perioadele de maxima congestie.

Obiectivul nostru este cel de a acorda un sprijin concret clientilor, rezolvand probleme de logistica si optimizand \'time-to-market\'-ul, mai exact, diminuand timpii de transport si in consecinta accelerand prezenta produselor pe pietele de destinatie.