Biroul de Traduceri Amiris Oradea angajeaza secretara

Sc Amiris Srl

06-04-2016 | EXPIRA LA 08-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea comenzilor de traduceri
- asigurarea operatiunilor de secretariat (fotocopiere, scanare, imprimare, procesare text, email etc)
- efectuarea legalizarilor la biroul notarial, a operatiunilor bancare, plata facturi etc
-efectuarea operatiunilor de incasare, plata emitere facturi, bon fiscal etc


CERINTE

-STUDENTA la ID sau FF (dar nu in an terminal), -vorbitoare nativa de limba MAGHIARA, literar
-persoana responsabila si serioasa
- dictie buna, atentie la detalii, spirit organizatoric
-abilitati de comunicare si relationare, sociabila
-persoana ingrijita, dinamica, activa, fara obligatii familiale
-doritoare sa acumuleze experienta in domeniul secretariatului, al contabilitatii primare, al lucrului cu clientii si al organizarii unui proiect de traducere
-cunostinte pachet Office
-abilitate de comunicare in limba romana, corect si literar, aceasta fiind limba de lucru in birou


BENEFICII OFERITE

-contract de munca pe perioada nedeterminata
- program de lucru scurt 09.00-15.00
-mediu placut, concedii si zile libere respectate, loc de munca fara stres, care permite studiu, invatare, citit pentru facultate in momentele fara activitate administrativa in birou
-salar corect in raport cu responsabilitatile si sarcinile aferente
-invatarea de programe specializate, utilizarea de aparatura performanta, posibilitatea dobandirii unei experiente complexe
- birou de lucru individual dotat cu toate aparaturile necesare