Junior Office Manager (Executive assistant) – locatie job - Oman

ABC Human Capital

06-05-2016 | EXPIRA LA 05-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea unui flux informational eficient intre manager si celelalte departamente din cadrul companiei precum si intre manager si exterior. Job-ul se va desfasura in Oman.
Sarcini si responsabilitati:
- Planifica, organizeaza si tine evidenta agendei biroului si a managerului;
- Sustine activitatea zilnica a receptiei si asigura suportul administrativ necesar;
- Desfasoara activitatea de protocol;
- Rezolva diverse probleme aparute la client si preia comenzile telefonice ale acestora;
- Actualizeaza baza de date cu fise de client si datele de identificare ale clientilor;
- Gestioneaza corespondenta electronica privind cereri de oferta sau diverse informatii privind produsele distribuite de societatea noastra;
- Intocmeste diverse rapoarte, zilnice,saptamanale, lunare, trimestriale;
- Actualizeaza ofertele de pret;
- Pregateste rapoartele si documente necesare managerului bazandu-se pe cercetare si informatii primite de la celelalte departamente precum si pe baza cercetariilor proprii ;
- Reprezinta societatea in fata autoritatilor publice pe baza mandatului acordat de catre manager;
- Coordoneaza activitatea de vanzare desfasurata prin biroul din Oman , in sensul ca va centraliza zilnic rapoartele de vanzari, va verifica traseele agentilor alocate de catre manager si va verifica indeplinirea obiectivelor de vanzare de catre acestia.


CERINTE

- Nivel de studii: superioare;
- Experienta pe un post similar: minim 2 ani;
- Cunostinte de operare PC - nivel foarte bun pentru Windows, MS Office, InternetExplorer, Outlook Express;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Abilitati de comunicare (verbala si scrisa, atat in limba romana, cat si in limba engleza);
- Abilitati de organizare, planificare, analiza;
- Capacitate de prioritizare;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Prezenta agreabila, atentie catre detalii;
- Responsabilitate, punctualitate, corectitudine si seriozitate.
- Prezinta avantaj o experienta minima in vanzari (relationare cu clientii firmei si suport pentru reprezentatii de vanzari).

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


BENEFICII OFERITE

- Cazare asigurata de catre companie;
- Masina de serviciu;
- Telefon de serviciu;
- Laptop;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe tinere, dinamice, entuziaste si intr-o companie de succes pe piata romaneasca, care se dezvolta in acest moment si in strainatate (Oman).


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/