AGENTI VANZARI PENTRU Olanda -Amsterdam

Business Activ Consult

08-10-2014 | EXPIRA LA 07-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conditii de selectie:
• Limba engleza nivel mediu
• Varsta cuprinsa intre 20-30 ani;
• Persoana dinamica, motivata, pozitiva, energica, sociabila, prietenoasa
Oferta:
 Locatia de desfasurare a activitatii :Mall-uri din AMSTERDAM in standuri special amenajate ale companiei unde sunt expuse produsele cosmetice.
 Venitul minim garantat este de 750 euro pentru prima luna sau comision intre 20%-30% una dintre cele 2 care este mai mare,
 Incepand din a doua luna se ofera doar comision din vanzari 20% -30% bonusuri procentuale in functie de vanzarile dvs. in fiecare zi. Datorita faptului ca sunteti platit dupa prima luna pe baza de comision incasarile dvs vor fi in functie de cat vindeti dvs, cu cat vindeti mai mult cu atat incasarile sunt mai mari.
 Plata pentru serviciile prestate de dvs se face la doua saptamani in contul dvs bancar deschis in Olanda.


CERINTE

 400 de euro/ zi este vanzarea medie facuta de un agent de vanzari pe zi pentru firma ,
 Fiecarui candidat i se va returna costul biletului de avion numai daca va lucra cel putin 60 de zile , doar atunci agentul va avea dreptul la rambursarea integrală a biletului de avion (in limita a 100 de euro).
 Cazare: Apartamentele sunt confortabile si includ :TV, cablu, calculator si acces la internet in cele mai multe apartamente, precum si toate echipamentele necesare electrice. Ratele de inchiriere sunt de 75 – 85 euro pe saptamana cu toate cheltuielile incluse. Cheltuielile sunt incluse si sunt deduse direct din salariu. Doua persoane cel mai mult intr-o camera.
 Programul de lucru: minimum 9 ore pe zi, de la 09:00-18:00. In anumite mall-uri se lucreaza 12 ore pe zi. Duminica, magazinele se deschid la 11:00 si se inchid la 17:00. Veti beneficia de o zi libera pe saptamana


DESCRIEREA FIRMEI

Business Activ Consult este o firma de consultanta in domeniul afacerilor si resurselor umane.

Serviciile noastre sunt special concepute pentru a se adapta tuturor solicitarilor intr-o piata in continua dezvoltare in care concurenta este din ce in ce mai acerba iar nevoia promovarii valorilor este in continua crestere.