MANAGER VANZARI HORECA

Personal Services Group

22-05-2022 | EXPIRA LA 26-05-2022

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea sistemului de distributie HORECA la nivel de Bucuresti pe canalele de distributie traditionale si moderne
Dezvoltarea si propunerea de solutii pentru consolidarea pozitiei produselor companiei pe piata
Identifica si analizeaza tendintele si oportunitatile de dezvoltare ale pietei HORECA
Elaborarea si implementarea unor instrumente de management care sa sustina si sa contribuie la atingerea intereselor si obiectivelor companiei in canalul HORECA
Supervizeaza activitatea echipei de vanzari care are in portofoliu clientii de tip Horeca pentru atingerea obiectivelor de profitabilitate si volum de marfa pentru canalul HORECA;
Analizeaza in mod constant competitia din canalul HORECA si propune masuri cu impact pozitiv in cresterea cotei de piata a companiei;
Analizeaza evolutia vanzarilor si ia masuri pentru realizarea target-ului lunar si pentru solutionarea problemelor aparute in derularea activitatii
Analizeaza permanent evolutia tuturor KPI`s (indicatori cheie de performanta) stabiliti de companie la nivelul canalului Horeca si ia masuri pentru indeplinirea acestora
Propune si implementeaza modalitati optime de promovare a imaginii si produselor companiei in canalul HORECA;
Participa la negocieri de contracte cu clientii Horeca astfel incat bugetul si resursele firmei sa fie utilizate cat mai eficient posibil.
Monitorizeaza indeplinirea bugetelor si a forecast-urilor pentru canalul HORECA
Initiaza, controleaza si dezvolta parteneriate cu principalii clienti HORECA (activi/potentiali)
Asigura si dezvolta colaborarea cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii companiei
Intocmeste rapoarte periodice privind situatia din piata si propune planuri de actiune pe termen scurt, mediu si lung
Intocmeste si implementeaza strategia de vanzari pentru penetrarea unor noi categorii de clienti si pentru imbunatatirea situatiei existente
Dezvolta potentialul clientilor, urmareste tendinte si oportunitati ale pietei HORECA
Reprezinta compania si intretine contacte cu principalii clienti HORECA ai companiei
Propune programe specifice de instruire si imbunatatire a performantei echipei de vanzari pentru canalul HORECA


CERINTE

Studii superioare finalizate
Carnet conducere categoria B
Experienta in canalul HORECA minim 3 ani
Experienta in management
Bune cunostinte de limba engleza atat vorbit cat si scris
Bune cunostinte de operare PC: MS Office, Internet, Outlook
Capacitate foarte buna de organizare, planificare si coordonare a activitatii
Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
Gandire strategica
Orientarea catre realizarea obiectivelor
Orientarea catre client si intelegerea profilului clientului
Orientare catre inovatie


BENEFICII OFERITE

pachet salarial atractiv compus din salariu fix si comisioane/bonusuri
tichete de masa
masina de serviciu


DESCRIEREA FIRMEI

Prin sucursalele din București și Brașov, oferim întregul nostru suport clienților aflați în întregirea echipelor interne, fie pentru zona de white collar - personal de birou, fie pentru cea de blue collar - echipe de muncitori, personal producție, logistică, etc.