DIRECTOR PUNCT DE LUCRU Gheorghieni

ABC Human Capital

03-01-2011 | EXPIRA LA 09-01-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conduce si organizeaza activitatea echipei de vanzari in scopul atingerii obiectivelor stabilite in planul de vanzari;
Analizeaza tendinţele pieţei pentru a identifica oportunităţile de dezvoltare prin cresterea cotei de piata si extinderea portofoliul de clienţi;
Implementeaza strategia de vânzări a companiei la nivel local pentru anul în curs;
Participă la negocierea contractelor de vânzări şi reprezintă societatea la încheierea contractelor comerciale cu clientii;
Coordoneaza programul de vizite la clienti, procesul de ofertare si contractare in scopul atingerii obiectivelor propuse;
Coordoneaza, urmareste si raspunde de incasarea in termen a creantelor;
Participă la elaborarea bugetelor anuale pentru punctul de lucru pe care il coordoneaza;
Analizeaza eficienta si performantele functionarii sistemului de vanzari si achizitii/logistica si propune masurile necesare in vederea realizarii unei eficiente maxime;
Coordoneaza procesul de achizitii, procesele de comanda si dimensionarea corecta a stocului;
Ofera indrumare si suport echipei prin promovarea valorilor si principiilor companiei;
Gestioneaza activitatea departamentului, prin monitorizarea realizarii obiectivelor;
Implementeaza politica de resurse umane (politica de evaluare, recompensare, recrutare si de dezvoltare a personalului);
Motiveaza si inspira echipa in vederea atingerii obiectivelor propuse; evalueaza performantele acesteia, atat individual cat si colectiv si propune un plan de dezvoltare a membrilor echipei.


CERINTE

Studii superioare;
Minim 3 ani experienta in pozitii similare, in coordonarea unei echipe de vanzari;
Excelente abilitati de comunicare si negociere
Atitudine proactiva, orientate catre atingerea obiectivelor;
Abilitatea de a dezvolta relatii profesionale, pentru a crea reteaua de clienti si parteneri strategici;
Cunostinte in analiza eficienta operationala specifica: stocuri, logistica etc;
Limba engleza;
Cunostinte de operare PC;
Carnet conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!