18-09-2013 | EXPIRA LA 18-10-2013
Job expirat
Jobul consta in a asigura comunicarea intre clientii nostrii si diferitele departamente din cadrul grupului RoConnect (financiar-contabil, juridic, dezvoltare etc). Aceasta comunicare presupune corespondenta (mail, scrisori) precum si telefonate.
In atributiile dvs. vor intra si activitati de traducere (romano-germana si invers), indosariere, arhivare documente, diverse studii de piata, selectie candidati, deplasari la banci, autoritati pentru a preda/ridica documente.
Este un job, care se va desfasura in biroul nostru din Medias.
Mai multe detalii despre noi puteti afla vizitand site-ul companiei: www.roconnect.eu
Nu ne dorim candidati care aplica la acest job doar din dorinta de a cistiga experienta in interviuri sau de a afla ce se ofera pe piata.
Cautam persoane serioase, care cauta un loc de munca sigur, pe termen lung, renumerat corespunzator dar care sunt constiente de faptul ca orice realizare presupune eforturi si perseverenta.
Ca si beneficii se ofera un salar atractiv, diferite bonusuri, tichete de masa, telefon de servici.
-Obligatoriu-cunostinte lb germana nivel foarte bine
-cunostinte economice
-cunostinte bune si f bune PC
-diverse bonusuri
-bonuri de masa
-decontare Transport (daca e nevoie)
-s.a.
Membra a grupului RoConnect, compania RoConnect Accounting SRL este specializata in servici de consultanta in management si afaceri, secretariat si alte activitati de office.
Clientii nostrii sunt in principal firme din strainatate sau investitori straini care isi dezvolta afaceri in Romania.
Desi avem o traditie si experienta de peste 7 ani, suntem o echipa tanara si extrem de ambitioasa.
Ne-am propus sa practicam un alt tip de business in Romania, unul bazat pe un profesionalism desavarsit, corectitudine si calitate.