Job expirat
- Facturare catre clienti;
- Contabilizarea facturilor de la clienti si furnizori;
- Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare;
- Evidenta clienti/furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte;
- Intocmeste si gestioneaza lista cu facturile de plata catre furnizorii;
- Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate;
- Primirea si trimiterea corespondentei;
- Studii superioare in domeniul financiar-contabil avand experienta in contabilitate de minimum 3 ani;
- Buna cunoasterea a aplicatiilor Microsoft Office (Excel - avansat);
- Persoana dinamica , responsabila si organizata;
- Capacitate de analiza , sinteza si incadrare in termene;
- Cunoasterea legislatiei financiar contabile;
- Cunostinte operatiuni import-export si vamale, precum si intracomunitare;
- Cunoasterea limbii engleze avansat
Pachet salarial motivant, Sediul societatii unde se va desfasura activitatea este localizat in Pitesti (Maracineni) - Arges.
Societate care se ocupa cu procesarea si ambalarea fructelor uscate.