Sef receptie/Receptioner/Cameriste

SC VENUS HOLIDAY 2000 SA

20-03-2014 | EXPIRA LA 22-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati Sef receptie/Receptioner:
Şeful de recepţie hotel conduce echipa recepţiei, asigurând o primire corespunzătoare a
clienţilor în hotel.
Antrenează personalul recepţiei, organizează şi coordonează activităţile specifice, de la
planificarea rezervărilor, la controlul plăţilor.
Este responsabil de promovarea şi vânzarea serviciilor hoteliere.
Răspunde de satisfacţia şi fidelizarea clientelei.
Este reprezentantul conducerii hotelului în relaţia cu clientul.
Şeful de recepţie hotel comunică cât mai eficient cu şefii altor departamente din hotel, cu
personalul recepţiei, cu colegii din alte compartimente de activitate, cu clienţii, cu partenerii,
cu vizitatorii.
Şeful de recepţie hotel receptează şi transmite informaţii şi poartă discuţii într-o limbă
modernă.
Şeful de recepţie hotel organizează activitatea echipei, dinamizând-o şi orientând-o spre
realizarea activităţilor desfăşurate la compartimentul de recepţie.
Urmăreşte modul în care sunt aplicate NSSM şi NPSI, în funcţie de specificul activităţilor,
regulamentului de ordine interioară şi a situaţiilor intervenite.
Şeful de recepţie hotel asigură o imagine pozitivă a hotelului şi o promovează.
Stabileşte necesarul de personal, normele de lucru şi necesităţile de instruire pentru personalul
din subordine.
Promovează şi vinde produsul cazare, corespunzător cerinţelor clienţilor şi urmărind
eficientizarea activităţii.
Verifică completarea documentelor de evidenţă primară şi modul de efectuare a plăţilor la
recepţie.
Asigură serviciile specifice primirii şi plecării clienţilor.
Şeful de recepţie hotel coordonează activităţile care conduc la asigurarea satisfacţiei clienţilor:
oferirea de servicii, rezolvarea reclamaţiilor şi a situaţiilor particulare.

Cameriste:
. Responsabilitati si sarcini:
Munca unei cameriste este aceea de a avea grija si de a pune la dispozitie tot ceea ce este necesar pentru camerele de hotel si in alte zone din hotel, destinate oaspetilor.
Sarcini:
-sa curete camerele, holurile si alte incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie;
-sa curete si sa dezinfecteze baile;
-sa schimbe asternuturile in camere;
-sa schimbe sapunuri, sampoane, geluri de dus, prosoape, precum si alte produse necesare;
-sa furnizeze mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului;
-sa faca alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.
Responsabilitatile postului:
In raport cu aparatura si materialele utilizate: aspiratoare, maturi mecanice, stergatoare de praf, prosoape, detergenti etc.


CERINTE

Sef receptie/Receptioner:
- experienta minim 2 ani Program de gestiune hoteliera FIDELIO V8
-limbi straine: Engleza,
- calificare in domeniu


BENEFICII OFERITE

- bonuri de masa;
- decontare transport.


DESCRIEREA FIRMEI

Complexul Melodia - 4 stele, situat in statiunea Venus, reprezinta probabil un eveniment unic si benefic integrand ideea petrecerii vacantelor in confortul si designul cel mai rafinat, raspunzand astfel tuturor exigentelor turismului litoral.
Combinand beneficiile unui amplu program investitional de renovare si modernizare a unitatilor de cazare si divertisment cu cele ale unui ambient peisagistic mirific, unitatile noastre va asigura confortul unei oaze binecuvantate de liniste, iar prin personalul recrutat dupa cele mai exigente criterii, se constituie intr-o gazda ideala.