Frezor - Italia

Adecco Romania

22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operator freze.


CERINTE

Bune cunostinte desen tehnic;
Folosirea tolerantelor geometrice;
Instrumente de masura (comparatori, calibre 1/20, 1/50, 1/100 etc);
Cunoasterea principalelor tipuri de lucrari mecanice (interne, externe, filatura);
Executarea de desene tehnice;
Executarea de modificari a organelor de masini;
Experienta ca operator CNC in sectorul intretinerii mecanice pentru rafinarii (pompe, compresoare, turbine, valve);
Experienta minim 10 ani;
Capacitate de adaptare in situatii noi;
Necesar sa puteti demonstra practic cunostintele de utilizare a frezelor universale, a aparatelor de divizare, teste tip Andrea, incarcarea masinii pentru realizarea profilelor, ajustarea programarelor de realizare a profilelor, plasarea masinii spre realizarea profilului, diferite angrenaje, etc, .


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate