Tehnician operatiuni retea

UPC Romania

14-09-2012 | EXPIRA LA 14-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Intretine reteaua de comunicatii prin cablu, verifica preventiv parametri optimi de functionare pentru a putea preveni aparitia defectiunilor.
• Efectueaza reglaje Forward, Revers si Sweep in reteaua de comunicatii prin cablu.
• Reparara imediat reteaua la aparitia defectiunilor prin aducerea retelei la parametri proiectati (nivele de semnal cat si tensiuni si curenti de alimentare stabiliti prin proiect).
• Urmareste periodic functionarea si parametrii de lucru ai surselor neintreruptibile.
• Pune in functiune si intretine echipamentele pentru cresterea performantelor tehnice ale retelei.

• Propune diverse solutii de optimizare a retelei de comunicatii prin cablu in functie de conditiile noi aparute pe teren.


CERINTE

• Cunostinte generale tehnice specifice domeniului. comunicatiilor prin cablu coaxial: diferenta intre cabluri, parametrii tehnici ai cablurilor, elemente active si pasive de retea, intelegerea procesului de transmisie a semnalelor de radio frecventa prin cablu.
• Minim 1 an experienta in domeniul telecomunicatii.
• Abilitati tehnice si practice de montaj de retea cablu.
• Abilitati de lucru la inaltime.
• Posesor carnet de conducere auto categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)