Specialist Salarizare si Administrare personal

SC Veo Worldwide Services SRL

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ref (R51405001150);
In calitate de Specialist Salarizare si Administrare Personal in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
• Calculeaza si tine evidenta salariilor (calcularea concediilor medicale si a concediilor de odihna, etc), taxe, impozite si alte fonduri speciale aferente veniturilor salariale;
• Intocmeste si depune declaratiile lunare aferente salariilor;
• Intocmeste documentele in legatura cu angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare.
• Inregistrari Revisal (contracte, acte aditionale, incetari);
• Se ocupa de formalitatile de detasare, delegare si formare profesionala a salariatilor;
• Opereaza deschiderea de conturi bancare pentru toti salariatii;
• Efectueaza instructajele SSM si PSI;
• Intocmeste adeverinte referitoare la datele administrate si furnizeaza copii ale documentelor existente la dosarul angajatului;
• Reprezinta societatea in cazul controalelor organizate de autoritatile locale;
• Intocmeste si actualizeaza ROI-ul si contractul colectiv de munca;
• Tine gestiunea avansurilor spre decontare acordate salariatilor aflati in deplasare.


CERINTE

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
• Experienta in domeniul resurse umane - administrare resurse umane, minim 2 ani;
• Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
• Curs inspector resurse umane/SSM – constituie avantaj (nu este obligatoriu,societatea poate suporta costurile unei eventuale formarii);
• Diploma inspector resurse umane.
• Cunostinte avansate MS Office;
• Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
• Capacitate de organizare si planificare.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII :
•Reale oportunitati de dezvoltare a carierei intr un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
•Pachet salarial si mediu de lucru atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.
Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.
Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !